Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle contracten die worden gesloten tussen THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE  (aangeduid als 'het bedrijf') en alle verhuurders van onroerend goed (aangeduid als 'de klant').

Contact details

The Delphi - Amsterdam Townhouse
Apollolaan 105
1077 AN Amsterdam
+31 (0)20 679 5152

BTW nr.   NL009828126B01
KVK nr.   33228350

1. Algemene voorwaarden

Het gebruik van deze website is onderworpen aan de onderstaande voorwaarden. Door gebruik te maken van deze website of het huren van een accomodatie via direct contact met THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE gaat u ermee akkoord wettelijk gebonden te zijn aan deze algemene voorwaarden.

Gebruikers betreden de website op eigen risico. We bieden geen garantie dat inhoud die van deze website wordt gedownload, geen schadelijk effect heeft op uw computer (zoals verlies van gegevens enz.). Hoewel er alles aan is gedaan om dit te voorkomen, raden we altijd aan om een ​​virusscan uit te voeren op alle inhoud die van internet is gedownload.

Alle vermelde tarieven zijn onder voorbehoud van beschikbaarheid en wijzigingen en kunnen onderhevig zijn aan een minimum verblijf van een nacht. Alle vermelde kortingstarieven zijn beperkte aanbiedingen en afhankelijk van beschikbaarheid en mogelijk onderhevig aan een minimumverblijf.

Hoewel alles in het werk is gesteld om de juistheid van alle informatie te waarborgen, aanvaardt THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE geen aansprakelijkheid voor eventuele fouten en behoudt zich het recht voor om informatie en beschrijvingen van vermelde accommodaties en producten te wijzigen.

2. Online boekingen

Houd er rekening mee dat er afwijkende voorwaarden, bepalingen en annuleringsvoorwaarden kunnen gelden met betrekking tot alle online boekingen via de eigen website en aangesloten websites (bijvoorbeeld Booking.com, Expedia.com), afhankelijk van de accommodatie of het geselecteerde tarieftype. Lees aandachtig de details van de accommodatietarieven die worden verstrekt voordat u uw online boeking maakt. U wordt geadviseerd om de tariefdetails te controleren voordat u uw online reservering maakt.

3. Betaling

Door middel van de creditcardgegevens in de reservering heeft het bedrijf het recht om een ​​bedrag of het volledige bedrag in rekening te brengen als garantie voor de boeking, afhankelijk van het tarief.

3.1 Restitueerbaar tarief

Zodra de boeking is gemaakt, wordt de creditcard gecontroleerd op eventuele afwijkingen. De kaart wordt 1 dag voor aankomst van de klant belast voor het volledige bedrag van de reservering. Bij het maken van de reservering ontvangt de klant een boekingsbevestiging per e-mail en vanaf dat moment zijn de annuleringsvoorwaarden in paragraaf 4.1 van toepassing. Als de betaling niet kan worden afgerond, wordt de klant geïnformeerd dat er nieuwe gegevens moeten worden verstrekt. Mogen wij binnen 24 uur na melding geen nieuwe gegevens ontvangen, dan zijn wij genoodzaakt de reservering in ons systeem te annuleren.

3.2 Niet-restitueerbaar tarief

Zodra de reservering is gemaakt, wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht op de creditcard die is geregistreerd. Zodra de betaling is voltooid, ontvangt de klant een boekingsbevestiging per e-mail en vanaf dat moment zijn de annuleringsvoorwaarden in paragraaf 4.2 van toepassing.

3.3 Betalingswijzen

Het bedrijf accepteert VISA, MasterCard, American Express en JCB creditcards voor betalingen op afstand.

U kunt bij de receptie betalen met creditcards van VISA, MasterCard, American Express en JCB, en met MAESTRO en contant geld.

De creditcard die gebruikt is voor de boeking dient eigendom te zijn van de hoofdboeker. Het bedrijf accepteert geen betalingen die zijn gedaan met een creditcard die niet van de hoofdboeker is. Een creditcard is persoonlijk en mag niet door derden worden gebruikt. Bij aankomst behoudt het bedrijf zich het recht voor om de creditcard die is gebruikt voor de boeking te vergelijken met de daadwerkelijke creditcard. Indien de creditcard niet aanwezig is omdat deze van iemand anders is of het equivalent bedrag hoger is dan € 1.000, kan betaling alleen geregeld worden via onze reserveringsafdeling.

3.4 Prijzen

De prijzen zijn inclusief de kosten voor de centrale verwarming en warm water, beddengoed en handdoeken, kabel-tv, internetgebruik, schoonmaak en koffie- en theefaciliteiten. De prijzen zijn inclusief 9% BTW, exclusief 7% toeristenbelasting en exclusief € 3 toeristenbelasting per persoon.

Als er geen vergoedingen worden ontvangen in overeenstemming met de bovenstaande paragraaf, kan de boeking door het bedrijf worden geannuleerd en worden alle reeds gedane betalingen verbeurd.

Alle accommodatiekosten en eventuele "extra's" kosten dienen vóór het uitchecken en het verlaten van het terrein door de gast te worden betaald.

4. Annuleringen

Annulering van een reservering is pas van kracht vanaf de datum van schriftelijke ontvangst.

Reserveringen die zijn gemaakt via aangesloten websites (zoals Booking.com, Expedia.com) kunnen alleen worden geannuleerd als de annulering plaatsvindt via de respectievelijke aangesloten website.

Alle overige annuleringen dienen schriftelijk per e-mail te gebeuren aan info@delphihotel.nl.

Bij elke annulering kunnen annuleringskosten in rekening worden gebracht. Afhankelijk van de redenen voor uw annulering, bijvoorbeeld persoonlijke of familieomstandigheden, kunt u deze annuleringskosten mogelijk terugvorderen bij uw verzekeringsmaatschappij. We raden ten zeerste aan dat alle klanten een passende reis- en persoonlijke verzekering afsluiten.

In uitzonderlijke omstandigheden kunnen we het nodig vinden om uw boeking te annuleren of een vergelijkbare geschikte accommodatie aan te bieden. Als dit niet acceptabel is, zullen we het bedrag dat u aan ons hebt betaald terugbetalen, wat een volledige en definitieve afwikkeling vormt van alle aansprakelijkheid die we mogelijk hebben jegens u als gevolg van een dergelijke annulering.

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de boeking te annuleren als:

  • De klant kan niet bewijzen dat hij / zij de eigenaar is van de creditcard waarmee betaald is.
  • De accommodatie of een deel ervan is gesloten vanwege overmacht.
  • Het bedrijf wordt insolvent of gaat in liquidatie of onder curatele.
  • The client naar de mening van het bedrijf schade zou kunnen veroorzaken aan de kamer(s) en de gemeenschappelijke ruimtes.

In elk van deze omstandigheden zal het bedrijf alle vooruitbetalingen terugbetalen, maar is het verder niet aansprakelijk jegens de klant.

We zijn niet aansprakelijk voor enige vertraging, verlies, schade of kosten die zijn opgelopen als uw boeking moet worden gewijzigd of geannuleerd of als we onze contractuele verplichtingen niet kunnen nakomen als gevolg van gebeurtenissen buiten onze redelijke controle, waaronder, maar niet beperkt tot aan gebeurtenissen zoals oorlog, burgerstaking, terroristische activiteiten, arbeidsconflicten, natuurrampen of door de mens veroorzaakte rampen, brand, overstromingen en ongunstige weersomstandigheden. Houd er rekening mee dat we uw boeking niet terugbetalen vanwege annuleringen van vluchten.

Als we ernstige klachten ontvangen of als er geschillen ontstaan, behouden we ons het recht voor om uw verblijf zonder voorafgaande kennisgeving te beëindigen.

4.1 Restitueerbaar tarief

Bij annulering of wijziging tot 1 dag vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht.

Bij annulering of wijziging later of in geval van no-show, wordt het totale bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Bij annulering of wijziging terwijl de klant al in huis is, wordt de totale prijs van de reservering in rekening gebracht, of wordt er geen geld terugbetaald.

4.2 Niet-restitueerbaar tarief

Bij annulering of wijziging op enig moment voor de aankomstdatum of wanneer de klant in huis is of in geval van no-show, wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht of wordt het in rekening gebrachte bedrag niet terugbetaald.

5. Wijzigingen

Als u uw boeking wilt wijzigen (bijv. De data van uw verblijf of de aangevraagde accommodatie wijzigen), zullen we al onze redelijke inspanningen doen om aan uw verzoek te voldoen, maar we kunnen niet garanderen dat we dit kunnen doen en we accepteren geen aansprakelijkheid voor verlies, schade of extra kosten die kunnen worden gemaakt als gevolg van die omstandigheid. We zullen altijd proberen om de kamer(s) die u niet langer nodig heeft te verkopen, maar kunnen dit niet garanderen.

6. Waarborgsommen

Bij aankomst behouden wij ons het recht voor om een ​​borg in rekening te brengen door middel van een autorisatie op de creditcard.

6.1 Autorisatie

Een autorisatie is een verzoek om goedkeuring van een (mogelijke) transactie. Er zijn altijd een aantal gevallen die moeten worden geverifieerd voor het gebruik van uw kaart. Bijvoorbeeld de bestedingslimiet, geldigheid van de kaart of eventuele blokkades. Het bedrag wordt gereserveerd voor het bedrijf waaraan u borg bent verschuldigd. Het bedrag van de aanbetaling (€ 50, -) wordt tijdelijk ingehouden op je bestedingslimiet (je saldo blijft gelijk, maar de beschikbaarheid is minder). Het wordt niet overgedragen aan het bedrijf waar de aanbetaling is gedaan. Het bedrijf dat de machtiging heeft afgegeven heeft gedurende een bepaalde periode het recht om (of een deel van) de waarborgsom van € 50, - te gebruiken.

De aanbetaling wordt automatisch van onze kant geannuleerd. Het is echter niet aan te geven wanneer uw bestedingslimiet als het ware zal zijn. Vanaf het moment van opzegging door het bedrijf ligt de verantwoordelijkheid bij de bank van de kaarthouder. Zij bepalen op basis van de voorwaarden tussen u en de bank wanneer ze de € 50 vrijgeven.

6.2 Creditcardgegevens

De creditcardgegevens worden indien nodig gebruikt als borg. Als er schade of overlast is opgetreden bij het bedrijf of andere klanten, worden de kosten voor de manager / eigenaar van de opgetreden schade of overlast ingehouden op de borgsom, en het restant geretourneerd aan de gast (en) in het gezelschap. Indien de kosten hoger zijn dan de waarde van de aanbetaling, behoudt THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE zich het recht voor om het eigen risico in rekening te brengen op de creditcard (s) van de gast (of gasten).

6.3 Inspectie

De aanbetaling wordt automatisch vrijgegeven na het uitchecken. Voordat het wordt vrijgegeven inspecteren wij het appartement op de volgende punten:

(1) geen schade aan de kamer(s) is opgetreden door een gast in het gezelschap .

(2) geen schade aan eigendommen is opgetreden, door een gast in het gezelschap.

(3) geen onnodige overlast voor andere gasten of bewoners heeft plaatsgevonden door een gast in het gezelschap.

(4) geen bezittingen van THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE zijn beschadigd of meegenomen uit de accommodatie / hotel, door een gast in het gezelschap.

7. Persoonlijke gegevens van klanten

De klant moet het bedrijf correcte persoonlijke gegevens verstrekken. De klant moet deze informatie in alle eerlijkheid verstrekken. In elk geval dat blijkbaar opzettelijk verkeerde informatie wordt verstrekt, behoudt het bedrijf zich het recht voor om de reservering te annuleren en de klant verantwoordelijk te stellen voor eventuele kosten die kunnen ontstaan ​​door deze verkeerde informatie. Het opzettelijk verstrekken van verkeerde persoonsgegevens wordt aangemerkt als identiteitsfraude en bij identiteitsfraude wordt de overheid op de hoogte gesteld. Het bedrijf zal uw persoonlijke gegevens altijd vertrouwelijk behandelen. Uw persoonlijke gegevens worden niet gedeeld met derden, tenzij de klant zijn / haar toestemming heeft gegeven.

8. Bewoners

Alleen personen die voor uw aankomst aan ons zijn gemeld, mogen het appartement bewonen. U mag het appartement niet opnieuw verhuren / onderverhuren aan een andere derde partij zonder onze schriftelijke toestemming. Het aantal personen dat het appartement mag bezetten is beperkt tot het aantal beschikbare bedden en deze limiet mag niet worden overschreden zonder onze voorafgaande schriftelijke toestemming. We behouden ons het recht voor om de toegang tot het appartement te weigeren als niet aan deze voorwaarde wordt voldaan. Het is u onder geen enkele omstandigheid toegestaan ​​om uzelf of een ander lid van uw gezelschap bij het stadsbestuur in te schrijven op het adres van het gehuurde appartement zonder toestemming van het hotel.

9. Vereisten voor in- en uitchecken

9.1 Check-in tijd is vanaf 15:00 uur.

Bij voldoende beschikbaarheid in het hotel is het mogelijk om eerder in te checken dan 15.00 uur. Houd er rekening mee dat het bedrijf niet verplicht kan worden om gasten vroeg in te checken.

9.2 Uitchecktijd is voor 12.00 uur.

Tenzij vooraf anders overeengekomen, dienen alle kamer(s) op de dag van vertrek om 11.00 uur te zijn verlaten. Key Cards moeten op de dag van vertrek voor 12.00 uur worden ingeleverd. Als er enige vertraging is bij het verlaten van het appartement na de afgesproken tijd, kan een toeslag voor laat uitchecken of een volledige daghuur in rekening worden gebracht. Houd er rekening mee dat het bedrijf niet kan worden verplicht om klanten laat uit te checken en dat bagage kan worden verwijderd en in onze bagageopslag kan worden geplaatst.

9.3 Accommodatie

Bij het uitchecken wordt de kamer schoon en netjes achtergelaten. Alle afval, flessen etc. worden in de meegeleverde afvalzakken gedaan.

10. Faciliteiten / diensten

10.1 Accommodatie

Alle kamers zijn volledig ingericht naar een hoge standaard. Er mogen geen items uit de kamer(s) worden verwijderd. Tenzij anders vermeld, zijn de vermelde prijzen inclusief: dagelijkse schoonmaak, verwarming, elektriciteit, water, gemeentelijke belastingen en televisie / kabelvergunning en internet. De prijs is inclusief handdoeken, die om de 3 dagen worden verschoond en beddengoed, dat ook om de 3 dagen wordt verschoond. De prijs is exclusief servicekosten voor gevoerde telefoongesprekken.

10.2 Parkeermogelijkheden

Nabij het hotel kunt u uw auto parkeren op de openbare parkeerplaatsen langs de straat. Dit kost € 4,50 per uur (van 9.00 tot 21.00 uur) of € 32,40 voor een dagkaart die u met een kaart kunt betalen. Op zon- en feestdagen is parkeren gratis.

10.3 Bagage achterlaten

Het is mogelijk uw bagage achter te laten bij de receptie. Het achterlaten van uw bagage bij de receptie is op eigen risico. Het bedrijf kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade of verlies van bagage.

10.4 Beddengoed en handdoeken

Alle kamers zijn voorzien van beddengoed en handdoeken.

Schade

Het bedrijf is niet verantwoordelijk voor verlies van of schade aan uw goederen of persoonlijke bezittingen die in de accommodatie worden bewaard. U bent zelf verantwoordelijk voor het verzorgen van de kamer(s) en de inhoud ervan. In de kamer is een kluis aanwezig. Het bedrijf kan niet aansprakelijk worden gesteld voor items die uit de kluis zijn gestolen.

Passiva

Het bedrijf is niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die kan ontstaan ​​als gevolg van het gebruik van de kamer(s) door de klant, met inbegrip van maar niet beperkt tot fysieke schade, verzekering, schade door brand, diefstal of crimineel gedrag.

Behalve in het geval van normale slijtage zijn de klanten verantwoordelijk voor eventuele schade aan het gebouw, de kamer(s) of de inhoud ervan tijdens hun verblijf die is ontstaan ​​als gevolg van nalatigheid, opzettelijk in gebreke blijven of onverantwoordelijk gedrag van de kant van henzelf. of degenen die de kamer(s) bezetten of hun gasten. Eventuele schade moet onmiddellijk aan ons worden gemeld.

Het bedrijf is niet aansprakelijk voor persoonlijk letsel, verlies van of schade aan eigendommen van een klant of persoon die verblijft / bezoekt in de kamer(s) en / of de algemene faciliteiten en het gebied.

Het bedrijf kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor enige schade veroorzaakt door derden.

Redelijk gebruik

De opdrachtgever en zijn partij komen overeen om attente huurders te zijn en goed voor de kamer(s) te zorgen en deze aan het einde van de huurperiode schoon en netjes achter te laten. Ook komen de opdrachtgever en zijn partij overeen om op geen enkele manier te handelen die de bewoners in aangrenzende kamer(s) zou kunnen storen.

Instructies van personeel

Alle klanten en hun partijen zijn verplicht om alle instructies van het personeel van het bedrijf op te volgen.

Uitzetting

Wanneer zich een geval voordoet dat het bedrijf het nodig acht om een ​​partij of cliënt uit de kamer(s) te zetten, zal er geen restitutie plaatsvinden. Bovendien is het bedrijf niet aansprakelijk voor eventuele secundaire kosten of schade die voortvloeien uit uitzetting.

Gebruik van eigendommen

Het bedrijf behoudt zich het recht voor om zonder voorafgaande kennisgeving elke reservering / boeking te beëindigen waarvan het bedrijf meent dat deze in strijd is met de algemene voorwaarden, ongeacht of de houder van de reservering, of een lid van de groep geassocieerd met de houder van de reservering, heeft ingecheckt.

Toegang

Het bedrijf (algemeen directeur of bevoegd personeel) kan de kamr (s) te allen tijde betreden voor inspectie van de kamer(s), en voor het uitvoeren, schoonmaken, repareren of onderhoud.

Huisdieren

Huisdieren, van welke aard dan ook, zijn nooit toegestaan ​​in de kamer(s).

Roken

In alle kamers en balkons geldt een rookvrij beleid! Dit leidt tot een waarschuwing en een boete van € 250, -. Wordt er een tweede keer gerookt, wordt de partij uit hun kamer(s) gezet.

Nederlands recht

Zodra een boeking is geaccepteerd door THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE bestaat er een contract tussen de klant en het bedrijf. Het accepteren van een reservering bij THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE betekent acceptatie van deze Algemene Voorwaarden.

De Algemene Voorwaarden van THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE en alle andere overeenkomsten worden beheerst door Nederlands recht.

Alle juridische geschillen zullen worden voorgelegd aan en beslecht door de bevoegde rechter te Amsterdam.

Wijziging van algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van THE DELPHI - AMSTERDAM TOWNHOUSE kunnen op elk moment en zonder kennisgeving worden gewijzigd.